ANUNȚ DE INTERES PUBLIC

Atragem atenția locuitorilor din Comuna Ozun că, începând cu data de 14 martie 2022, până la data de 15 mai 2022, se desfășoară atorecenzarea asistată în cadrul recensământului pe platforma online.

Autorecenzarea se poate face zilnic între orele 8:00 și 18:00 respectiv sâmbătă între orele 9:00 și 13:00, la sediul Primăriei Comunei Ozun în spațiul special amenajat pe dispozitivul din dotare, cu sprijinul unui recenzor.
Este important să aveți asupra dumneavoastră CNP – ul tuturor persoanelor din familia Dvs.

Puteți obține informații la numerele de telefon: 0757978438, 0720530693

ANUNȚ 2022.03.18 – Strategia de dezvoltare

 

Dezbaterea Publică

Dezbaterea Publică cu scopul elaborării Strategiei de dezvoltare a comunei Ozun pentru perioada 2021 – 2027.
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizională în administratia publică, cu modificările și completările ulterioare, administrația locală, a decis realizarea dezbaterii publice privind elaborarea Strategiei de Dezvoltare Locală a comunei Ozun, pentru perioada 2021 – 2027.
Strategia de dezvoltare locală reprezintă unul dintre principalii factori care contribuie la stabilirea direcțiilor, proceselor de dezvoltare ale unei comunități, contribuind semnificativ la creșterea absorbției fondurilor europene nerambursabile, a capacității instituționale, la îmbunătățirea serviciilor oferite cetățenilor și implicit va îmbunătăți șansele unei creșteri economice și sociale durabile, inteligente și incluzive. În esenţă, acest tip de strategie clarifică pe termen mediu şi lung care sunt direcţiile şi domeniile spre care se orientează efortul de dezvoltare al comunităţii, de aceea dorim să reflecte cât mai fidel posibilitățile reale de dezvoltare ale comunei.
Strategia vizează întreaga populație. De aceea, considerăm că implicarea Dvs este necesară pentru a realiza analiza reală și actuală a situației de dezvoltare locală și pentru a planifica viitorul comunei.
Considerăm că implicarea dumneavoastră va contribui la furnizarea unui real și util instrument de planificare în vederea dezvoltării durabile a comunei Ozun.

De aceea așteptăm cu interes propunerile Dvs. de proiecte, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de strategie de dezvoltare până la data de 31.03.2022.

1. ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@ozun.ro
2. prin poștă sau curier rapid la adresa: Gábor Áron nr. 75, 527130, jud. Covasna
3. personal, la sediul primăriei: str. Gábor Áron nr. 75, 527130, jud. Covasna.

Primar,
ec. Bordás Enikő

Anunț finanțare proiecte 2022

Comuna Ozun anunţă concurs de finanțare a proiectelor pentru culte religioase, asociaţii şi fundaţii constituite conform legii cu sediul în comuna Ozun, pentru programele desfăşurate în anul 2022 în activităţi nonprofit de interes general, cultură, educaţie, sport, religie, precum și pentru organizarea manifestării Zilele Comunei Ozun.

Beneficiarul trebuie să aibă o contribuție de 10% din valoarea totală a finanțării. Criteriul pentru organizarea manifestărilor este ca ONG-ul să aibă realizări semnificative în ultimii 2 ani pe plan cultural –educațional. Solicitanții trebuie să dovedească că au îndeplinit obligațiile de plată exigibile a impozitelor și taxelor către stat, a contribuției pentru asigurările sociale de stat precum și a impozitelor și taxelor locale.

Proiectele se depun până la data de 30.03.2022 orele 10.00. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la Primăria Comunei Ozun, str. Gabor Aron, nr. 75., tel./fax: 0267/331002.
Anunțul de participare a fost publicat în Monitorul Oficial, Partea VI-a, nr. 39/25.02.2022.

FORMULAR SOLICITARE SPRIJIN 2022

INVITAȚIE: 2022.02.14 – La forum sătesc

Stimați cetățeni,
Primăria comunei Ozun, vă informează și pe această cale, că în cadrul Proiectului Național de înregistrare a imobilelor în Sistemul Integrat de Cadastru și Carte Funciară ( CADASTRU GRATUIT) au fost demarate lucrările de cadastrare a imobilelor din comuna Ozun.
Pentru informarea cetățenilor cu privire la demersul lucrărilor, Primăria va organiza forumuri sătești în fiecare localitate aparținătoare comunei Ozun, forumuri la care vor participa reprezentanți din partea societății executante SC CAR TOP SRL și din partea Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliara (OCPI) Covasna.

ANUNȚ 2022.02.11 – Transparența decizională

Primăria comunei Ozun, în baza art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administraţia publică, cu modificările și completările ulterioare, aduce la cunoştinţă publică următorul proiect de hotărâre:

– Proiect de hotărâre privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al comunei Ozun a imobilului (teren) situat în Comuna Ozun, satul Bicfalău fn.

Propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre se pot depune începând cu data de 11.02 – 21.02.2022, ora 8:00, la registratura Primăriei comunei Ozun sau pe adresa de e-mail primaria@ozun.ro.

Formularul digital pentru intrarea în România

Începând din 20 decembrie 2021, formularul digital de intrare în România poate fi completat electronic, accesând site-ul https://plf.gov.ro/

 

Cine completează Formularul digital de intrare în România?

Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.

Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?

Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.

Când completez formularul?

Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.

Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?

Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.

Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?

La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.

Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.

Minorii completează formularul?

Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.

Ce date introduc în formular?

1.    CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
2.    Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.

Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?

În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.

Dacă am greșit, pot edita formularul?

Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.

Ce se întâmplă cu formularele după completare?

Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.

Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.

Unde se stochează datele din formular?

Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.

Cine are acces la datele personale completate în formular?

Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.

Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?

Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.

ANUNȚ: Despăgubiri ANPM

Începând din acest an, Guvernul României a stabilit prin H.G. nr. 3/2023, o nouă modalitate de acordare a despăgubirilor, pentru pagubele provocate de animalele sălbatice, proprietarilor de animale sau de culturi agricole, respectiv, de gospodării.
Cei afectați trebuie să depună cererile de despăgubire la Primăria din unitatea administrativ-teritorială pe raza căreia a avut loc incidentul, iar deciziile de despăgubire și plata sumelor stabilite de comisia de constatare revin Agenției Naționale pentru Protecția Mediului (ANPM).
Anexat:
1. Cererea pentru constatarea şi evaluarea pagubei, pentru stabilirea răspunderii civile şi acordarea despăgubirii;
2. FIŞA cu informaţii şi date referitoare la rănirea/uciderea animalului domestic, de către exemplare din specii de faună de interes cinegetic.
Persoana desemnată în cadrul Primăriei comunei Ozun este: d-na Murkuly Adél, referent agricol.

Fornumulare: ANEXA NR. 1  ; ANEXA NR. 2

Comunicat de presă: Comunicat_presa_despagubiri_2023 -ANPM

Hotărâre guvernamentală: HG-nr.-3-2023-despagubiri

ANUNȚ: Branșamente gaze

Având în vedere derularea investiției „Înființarea rețelei inteligente de distribuție de gaze naturale, branșamente și alimentare cu gaze naturale, Comuna Ozun, județul Covasna”
Atragem atenția locuitorilor din satele Ozun, Sântionlunca, Lisnău, Bicfalău și Lunca Ozunului, ca în cazul în care la aceeași nr. administrativ (nr. casă) locuiesc mai multe familii în imobile separate, locuitorii care doresc branșament separat la gaz, trebuie să depună o cerere scrisă la Primăria Comunei Ozun, până la data de 31.01.2023.

Primăria Comunei Ozun

ANUNȚ: Autobuz

Aducem la cunoștința locuitorilor din localitățile Măgheruș și Lisnău că în perioada când este program de școală, în fiecare miercuri va circula un autobuz pe ruta Măgheruș-Lisnău-Sfântu Gheorghe, cu plecare din Măgheruș la orele 9:30, Lisnău 9:40 și sosire în Sfântu Gheorghe la orele 10:00.
Returul se va face cu plecare din Sfântu Gheorghe (din curtea firmei Codreanu) la orele 16:15, sosire în Lisnău la orele 16:35 și în Măgheruș la orele 16:45.