ANUNȚ 2022.02.11 – Transparența decizională

Primăria comunei Ozun, în baza art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administraţia publică, cu modificările și completările ulterioare, aduce la cunoştinţă publică următorul proiect de hotărâre:

– Proiect de hotărâre privind trecerea din domeniul public în domeniul privat al comunei Ozun a imobilului (teren) situat în Comuna Ozun, satul Bicfalău fn.

Propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre se pot depune începând cu data de 11.02 – 21.02.2022, ora 8:00, la registratura Primăriei comunei Ozun sau pe adresa de e-mail primaria@ozun.ro.

Formularul digital pentru intrarea în România

Începând din 20 decembrie 2021, formularul digital de intrare în România poate fi completat electronic, accesând site-ul https://plf.gov.ro/

 

Cine completează Formularul digital de intrare în România?

Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.

Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?

Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.

Când completez formularul?

Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.

Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?

Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.

Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?

La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.

Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.

Minorii completează formularul?

Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.

Ce date introduc în formular?

1.    CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
2.    Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.

Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?

În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.

Dacă am greșit, pot edita formularul?

Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.

Ce se întâmplă cu formularele după completare?

Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.

Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.

Unde se stochează datele din formular?

Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.

Cine are acces la datele personale completate în formular?

Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.

Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?

Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.

ANUNȚ: 2021.10.04 – Elaborare PUZ Lisnău

Fără categorie

Primăria Comunei Ozun, anunţă publicul interesat că pentru Török András s-a elaborat documentația , ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL – ,,Zonă industrie, depozitare și servicii, comuna Ozun, sat Lisnău ” propus a fi realizat în comuna Ozun, sat Lisnău, extravilan.
Comentariile, observațiile și propunerile referitoare la documentația elaborată pot fi transmise la sediul Primăriei comunei Ozun, nr.75, judeţul Covasna de luni până vineri, între orele : 8,00-14,00. până la data de 20.10.2021.
Dezbaterea publică va avea loc în data de 22.10.2021 ora 12.00 la sediul Primăriei Ozun.

ANUNȚ: PUZ

Primăria Comunei Ozun, anunţă publicul interesat că pentru SC STAND IMOBS SRL s-a elaborat documentația ,ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL – ,,Zonă locuințe” propus a fi realizat în comuna Ozun, sat Lisnău, nr. 1/A. Proiectul poate fi consultat la sediul Primăriei Ozun.

Comentariile, observațiile și propunerile referitoare la documentația elaborată pot fi transmise la sediul Primăriei comunei Ozun, nr.75, judeţul Covasna de luni până vineri, între orele : 8,00-14,00. până la data de 09.03.2023.

Dezbaterea publică va avea loc în data de 10.03.2023 ora 12.00 la sediul Primăriei Ozun.

ANUNȚ: Proiecte

Comuna Ozun anunţă concurs de finanțare a proiectelor pentru culte religioase, asociaţii şi fundaţii constituite conform legii cu sediul în comuna Ozun, pentru programele desfăşurate în anul 2023 în activităţi nonprofit de interes general, cultură, educaţie, sport, religie, precum și pentru organizarea manifestării Zilele Comunei Ozun, Zilele Recoltei. Beneficiarul trebuie să aibă o contribuție de 10% din valoarea totală a finanțării. Criteriul pentru organizarea manifestărilor este ca ONG-ul să aibă realizări semnificative în ultimii 2 ani pe plan cultural –educațional. Solicitanții trebuie să dovedească că au îndeplinit obligațiile de plată exigibile a impozitelor și taxelor către stat, a contribuției pentru asigurările sociale de stat precum și a impozitelor și taxelor locale.
Proiectele se depun până la data de 24.03.2023 orele 10.00. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la Primăria Comunei Ozun, str. Gabor Aron, nr. 75., tel./fax: 0267/331002.
Anunțul de participare a fost publicat în Monitorul Oficial, Partea VI-a, nr. 33/21.02.2023.

FORMULAR SOLICITARE SPRIJIN

ANUNȚ: Despăgubiri ANPM

Începând din acest an, Guvernul României a stabilit prin H.G. nr. 3/2023, o nouă modalitate de acordare a despăgubirilor, pentru pagubele provocate de animalele sălbatice, proprietarilor de animale sau de culturi agricole, respectiv, de gospodării.
Cei afectați trebuie să depună cererile de despăgubire la Primăria din unitatea administrativ-teritorială pe raza căreia a avut loc incidentul, iar deciziile de despăgubire și plata sumelor stabilite de comisia de constatare revin Agenției Naționale pentru Protecția Mediului (ANPM).
Anexat:
1. Cererea pentru constatarea şi evaluarea pagubei, pentru stabilirea răspunderii civile şi acordarea despăgubirii;
2. FIŞA cu informaţii şi date referitoare la rănirea/uciderea animalului domestic, de către exemplare din specii de faună de interes cinegetic.
Persoana desemnată în cadrul Primăriei comunei Ozun este: d-na Murkuly Adél, referent agricol.

Fornumulare: ANEXA NR. 1  ; ANEXA NR. 2

Comunicat de presă: Comunicat_presa_despagubiri_2023 -ANPM

Hotărâre guvernamentală: HG-nr.-3-2023-despagubiri

ANUNȚ: Branșamente gaze

Având în vedere derularea investiției „Înființarea rețelei inteligente de distribuție de gaze naturale, branșamente și alimentare cu gaze naturale, Comuna Ozun, județul Covasna”
Atragem atenția locuitorilor din satele Ozun, Sântionlunca, Lisnău, Bicfalău și Lunca Ozunului, ca în cazul în care la aceeași nr. administrativ (nr. casă) locuiesc mai multe familii în imobile separate, locuitorii care doresc branșament separat la gaz, trebuie să depună o cerere scrisă la Primăria Comunei Ozun, până la data de 31.01.2023.

Primăria Comunei Ozun

ANUNȚ: Autobuz

Aducem la cunoștința locuitorilor din localitățile Măgheruș și Lisnău că în perioada când este program de școală, în fiecare miercuri va circula un autobuz pe ruta Măgheruș-Lisnău-Sfântu Gheorghe, cu plecare din Măgheruș la orele 9:30, Lisnău 9:40 și sosire în Sfântu Gheorghe la orele 10:00.
Returul se va face cu plecare din Sfântu Gheorghe (din curtea firmei Codreanu) la orele 16:15, sosire în Lisnău la orele 16:35 și în Măgheruș la orele 16:45.