Expoziție artizanat

ANUNȚ: Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pe anul 2021

Primăria comunei Ozun, în baza art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administraţia publică, cu modificările și completările ulterioare, aduce la cunoştinţă publică următorul proiect de hotărâre:
Proiect de Hotărâre privind taxe și impozite pe anul 2021
Propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotărâre se pot depune începând cu data de 08.12-17.12.2020, ora 12:00, la registratura Primăriei comunei Ozun sau pe adresa de e-mail primaria@ozun.ro.

ANUNȚ IMPORTANT: Producătorilor agricoli si crescatorilor de animale – Ajutor M21

Atragem atenția producătorilor agricoli si crescatorilor de animale din Comuna Ozun că se poate depune cerere pentru ajutorul de criza Masura 21 până la data de 23 octombrie 2020 la Agenția de Plați si Interventie pentru agricultura(APIA)SF.Gheorghe. Se acorda sprijin temporar cu caracter exceptional aferente sectoarelor bovine, ovine/caprine, legume, fructe si cartofi.

Ref.agricol
Murkuly Adel

Apel de proiect: SPORT 2020

Comuna Ozun anunţă concurs de finanțare a proiectelor pentru asociaţii sportive constituite conform legii cu sediul în comuna Ozun, pentru programele desfăşurate în anul 2020. Beneficiarul trebuie să aibă o contribuție de 10% din valoarea totală a finanțării.

Proiectele se depun până la data de 30.07.2020, orele 10.00.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute la Primăria Comunei Ozun , str. Gabor Aron, nr. 75., tel./fax: 0267/331002.

INFORMĂRI COVID-19

Măsuri dispuse de ANSVSA pentru perioada premergătoare Sărbătorilor Pascale:

 

http://www.ansvsa.ro/blog/masuri-dispuse-de-ansvsa-pentru-perioada-premergatoare-sarbatorilor-pascale-4/

 

 

Recomandări privind aplicarea unor măsuri suplimentare pentru reducerea riscului de contaminare cu COVID-19 la nivelul unităților de vânzare cu amănuntul

 

Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentară(ANSVSA) a elaborat și transmis către Direcțiile Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor(DSVSA) județene, instrucțiuni care detaliază recomandările privind aplicarea unor măsuri suplimentare pentru reducerea riscului de contaminare cu COVID-19 la nivelul unităților de vânzare cu amănuntul înregistrate sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor, în incinta cărora au acces consumatorii.

Recomandările se referă la respectarea anumitor reguli stricte de igienă de către personalul lucrător, inclusiv cu privire la echipamentul de protecție, implementarea planului de curățare și dezinfecție, precum și accesul consumatorilor în unităților de vânzare cu amănuntul înregistrate sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor.

Un element important în ceea ce privește accesul consumatorilor în aceste unități, este reprezentat de faptul ca operatorii economici să implementeze proceduri, astfel încât să fie respectată distanța socială minimă de 1,5 m stabilită de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență (CNSSU). Totodată, au fost elaborate recomandări privind fluxul de personal în cazul piețelor agro-alimentare pentru a fi implementate de persoanele responsabile cu administrarea acestora.

De asemenea, în contextul Sărbătorilor Pascale și al evoluției situației generate de COVID-19, ANSVSA a transmis instrucțiuni la DSVSA județene, prin care s-a acordat posibilitatea crescătorilor de ovine care se află la distanțe mari de un abator autorizat sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor sau de un centru amenajat temporar de către primării/prefecturi pentru sacrificarea mieilor în perioada premergătoare Sărbătorilor Pascale, de a sacrifica mieii în fermă/exploatație în anumite condiții, după cum urmează:

  1. La nivelul fermei/exploatației trebuie să fie asigurate facilități, astfel încât să fie respectate regulile generale și speciale de igienă, bunăstarea animalelor și eliminarea subproduselor de origine animală nedestinate consumului uman, astfel încât procesul de sacrificare a mieilor să nu compromită siguranța cărnii și a organelor;

  2. Controlul stării de sănătate a animalelor, respectiv efectuarea examenului ante-mortem de către un medic veterinar oficial;

  3. Verificarea respectării regulilor de bunăstare a animalelor în timpul sacrificării;

  4. Efectuarea examenului post-mortem al cărnii și organelor de către un medic veterinar oficial;

  5. Verificarea eliminării subproduselor de origine animală nedestinate consumului uman;

  6. Verificarea condițiilor de depozitare și comercializare a cărnii de miel;

  7. Respectarea distanței minime sociale stabilită de de CNSSU.

În ceea ce privește carnea de miel rezultată din sacrificarea mieilor în fermă/exploatație în perioada premergătoare Sărbătorilor Pascale, precizăm că aceasta nu poate fi livrată către alte unități din domeniul alimentar înregistrate/autorizate sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor, ci va fi comercializată direct către consumatorii finali.

Servicicul Comunicare și Logistică Documentară

Posted in Comunicate

Declarație pe propria răspundere!

În cursul zilei de azi (27 martie 2020) o să le găsiți în cutiile dvs. poștale noua varianta actualizată a declarației!!!

Declarație tip, necesar în situațiile în care suntem nevoiți să părăsim domiciliul pentru una dintre motivele enumerate în document, valabil începând cu data de 25 martie 2020. Important să avem asupra noastră și actul de identitate!

Circulația persoanelor peste 65 de ani în afara locuinței este permisă numai între orele 11 și 13 strict pentru: cumpărături, asistență medicală, îngrijirea unui minor, asistența altor persoane vârstnice, activitate fiziă individuală, nevoile animalelor de companie.

În situația în care nu avem posibilitatea de a printa documentul, se acceptă și declarația scrisă de mână!!!

sursa: https://www.mai.gov.ro/actualizarea-modelului-declaratiei-pe-proprie-raspundere/

Declarație pe propria răspundere!

Declarație tip, necesar în situațiile în care suntem nevoiți să părăsim domiciliul pentru una dintre motivele enumerate în document, valabil începând cu data de 25 martie 2020. Important să avem asupra noastră și actul de identitate!

Circulația persoanelor peste 65 de ani în afara locuinței este permisă numai între orele 11 și 13 strict pentru: cumpărături, asistență medicală, îngrijirea unui minor, asistența altor persoane vârstnice, activitate fiziă individuală, nevoile animalelor de companie.

În situația în care nu avem posibilitatea de a printa documentul, se acceptă și declarația scrisă de mână!!!

   

Formularul digital pentru intrarea în România

Începând din 20 decembrie 2021, formularul digital de intrare în România poate fi completat electronic, accesând site-ul https://plf.gov.ro/

 

Cine completează Formularul digital de intrare în România?

Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.

Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?

Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.

Când completez formularul?

Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.

Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?

Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.

Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?

La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.

Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.

Minorii completează formularul?

Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.

Ce date introduc în formular?

1.    CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
2.    Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.

Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?

În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.

Dacă am greșit, pot edita formularul?

Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.

Ce se întâmplă cu formularele după completare?

Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.

Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.

Unde se stochează datele din formular?

Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.

Cine are acces la datele personale completate în formular?

Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.

Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?

Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.

ANUNȚ: 2021.10.04 – Elaborare PUZ Lisnău

Fără categorie

Primăria Comunei Ozun, anunţă publicul interesat că pentru Török András s-a elaborat documentația , ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL – ,,Zonă industrie, depozitare și servicii, comuna Ozun, sat Lisnău ” propus a fi realizat în comuna Ozun, sat Lisnău, extravilan.
Comentariile, observațiile și propunerile referitoare la documentația elaborată pot fi transmise la sediul Primăriei comunei Ozun, nr.75, judeţul Covasna de luni până vineri, între orele : 8,00-14,00. până la data de 20.10.2021.
Dezbaterea publică va avea loc în data de 22.10.2021 ora 12.00 la sediul Primăriei Ozun.

Anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru închiriere bunuri

Primăria Comunei Ozun aduce la cunoștiiță publică umătorul:

Anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru închiriere bunuri

Informații generale privind autoritatea contractantă: Comuna Ozun, str. Gábor Áron nr. 75, Comuna Ozun, satul Ozun, județul Covasna, telefon/fax: 0267331002, 0267331003, e-mail: primaria@ozun.ro, cod fiscal 4201910.

Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: spații din incinta Dispensarului uman, situat în Comuna Ozun, satul Sântionlunca, str. Principală nr. 56, Județul Covasna, înscris în CF. nr. 24343 Ozun, nr. cad. 24343 – C1, în suprafață totală de 36.19 mp., domeniul public al comunei Ozun, conform H.C.L. nr. 76/18.08.2021 și în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Persoanele interesate, la cerere, pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire, la sediul instituției, Compartimentul relaţii cu publicul şi resurse umane. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui: 50 lei/exemplar, care se achită la casieria Primăriei Comunei Ozun.

Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 17.09.2021, ora 12:00.

Data-limită, număr de exemplar și adresa de depunere a ofertelor: 27.09.2021, ora 14:00, într-un exemplar, la Primăria Comunei Ozun, Comuna Ozun, satul Ozun, str. Gábor Áron nr. 75, județul Covasna.

Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor este 28.09.2021, ora 11:00, la sediul Primăriei Comunei Ozun.

Anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru închiriere bunuri

Primăria Comunei Ozun aduce la cunoștiiță publică umătorul:

Anunţ de participare la licitaţie deschisă pentru închiriere bunuri

Informații generale privind autoritatea contractantă: Comuna Ozun, str. Gábor Áron nr. 75, Comuna Ozun, satul Ozun, județul Covasna, telefon/fax: 0267331002, 0267331003, e-mail: primaria@ozun.ro, cod fiscal 4201910.
Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: imobil compusă din teren (în suprafață de 507 mp.) și construcții (în suprafață de 108 mp.), înscris în CF. nr. 24612 Ozun, situat administrativ în Comuna Ozun, satul Ozun nr. 406, județul Covasna, domeniul public al comunei Ozun, conform H.C.L. nr. 63/2021, și în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 57/2019.
Persoanele interesate, la cerere, pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire, la sediul instituției, Compartimentul relaţii cu publicul şi resurse umane. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui: 50 lei/exemplar, care se achită la casieria Primăriei Comunei Ozun.
Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 09.09.2021, ora 12:00.
Data-limită, număr de exemplar și adresa de depunere a ofertelor: 16.09.2021, ora 14:00, într-un exemplar, la Primăria Comunei Ozun, comuna Ozun, satul Ozun, str. Gábor Áron nr. 75, județul Covasna.
Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor este 17.09.2021, ora 11:00, la sediul Primăriei Comunei Ozun.